Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Ηχογράφηση του Μικρού Πρίγκιπα

                          Ο Μικρός Πρίγκιπας του Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ σε Audiobook

Κυκλοφορεί Φεβρουάριο 2017
Σε κασετίνα με Βιβλίο+Audiobook σε CD
Δραματοποιημένο από 7 ηθοποιούς με πρωτότυπη μουσική και τραγούδια
Παραγωγή: Εκδόσεις Studio aMID

7 ηθοποιοί ενσαρκώνουν τους διάσημους ήρωες του αγαπημένου βιβλίου.


Στο διάλειμμα.
Μιχάλης Αβραμίδης, Μαρία Μαμούρη,Θανάσης 

Θανάσης Τσόδουλος-Πιλότος,Μαρία Μαμούρη-Μ.Πρίγκιπας
'
΄΄'ΠΙΛΟΤΟΣ  Κοίταξα τα κύματα της άμμου κάτω από το φως του φεγγαριού. Αγαπούσα την έρημο. Κάθεσαι πάνω σε ένα αμμόλοφο, δε βλέπεις τίποτα. Δεν ακούς τίποτα κι όμως κάτι σιωπηλό πάλλεται και αστράφτει.

ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ: Αυτό που ομορφαίνει την έρημο, είναι πως κάπου κρύβει ένα πηγάδι...''
 

Θεοδώρα Κουτρούμπα-Τριαντάφυλλο
΄΄ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ: Δεν είμαι χόρτο. Είμαι Τριαντάφυλλο! Το μοναδικό μέσα στον κόσμο! Γεννήθηκα μαζί με τον ήλιο. Θαρρώ πως είναι ώρα για το πρωινό μου. Μπορείς να με ποτίσεις λιγάκι;''

                                                        Μαρία Μαμούρη-Μ.Πρίγκιπας
΄΄ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ: Α, όχι, όχι, δε θέλω έναν ελέφαντα μέσα σε έναν βόα. Ο βόας είναι επικίνδυνος... και ένας ελέφαντας πιάνει πάρα πολύ χώρο... Κι εμένα ο τόπος μου είναι πολύ μικρός... Μόνο ένα αρνί χρειάζομαι. Φτιάξε μου ένα αρνί!

Νάνσυ Χρυσικοπούλου-Επιχειρηματίας

΄΄ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ: Αν βρεις ένα διαμάντι που δεν είναι κανενός, τότε είναι δικό σου. Αν βρεις ένα νησί που δεν είναι κανενός, τότε είναι δικό σου. Αν σκεφτείς πρώτος μια ιδέα, της βγάζεις πατέντα ευρεσιτεχνίας και είναι δική σου Κι εγώ έχω δικά μου τ’ αστέρια, γιατί κανείς άλλος δε σκέφτηκε να τ’ αγοράσει!''
 

Καλυψώ Συλλελόγλου-Βασιλιάς


΄΄ΒΑΣΙΛΙΑΣ: Στάσου! Κάπου εδώ πρέπει να τριγυρίζει ένας ποντικός, τον ακούω καμιά φορά τις νύχτες. Αυτόν θα δικάζεις. Και για να περνάει η ώρα σου, μια θα τον καταδικάζεις σε θάνατο και μια θα του δίνεις χάρη.΄΄

Θανάσης Τσόδουλος-Πιλότος,Μαρία Μαμούρη-Μ. Πρίγκιπας
.

ΠΙΛΟΤΟΣ: Το πρώτο βράδυ λοιπόν αποκοιμήθηκα πάνω στην άμμο, χιλιάδες μίλια μακριά από κάθε κατοικημένη περιοχή. Ήμουν πολύ πιο έρημος και μόνος κι από ένα ναυαγό πάνω στη σχεδία του, στην μέση του ωκεανού.
Φαντάζεστε την έπληξη μου όταν το χάραμα με ξύπνησε μια παιδική αλλόκοτη φωνή.
ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ: Σε παρακαλώ, ζωγράφισέ μου ένα αρνί.ΠΙΛΟΤΟΣ 2: Τι;
ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ: Ζωγράφισέ μου ένα αρνί.

Μάνια Σπάθή-Ματαιόδοξος

΄΄ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΟΣ:΄Θαυμάζεις θα πει να πιστεύεις πως είμαι ο πιο ωραίος, ο πιο πλούσιος, ο πιο έξυπνος και ο πιο κομψός άνθρωπος σ’ αυτό τον πλανήτη.''

Θεοδώρα Κουτρούμπα, Καλυψώ Συλλελόγλου

Θανάσης Τσόδουλος-Πιλότος

΄΄ΠΙΛΟΤΟΣ :Χάνοντας τότε την υπομονή μου και καθώς βιαζόμουν να ξεμοντάρω τον κινητήρα μου, σκάρωσα στα γρήγορα ένα άλλο σχέδιο και το 'σπρωξα προς το μέρος του.
Ήταν μια μικρή κάσα με τρυπούλες γύρω γύρω.΄

Νάνσυ Χρυσικοπούλυ, Καλυψώ Συλλελόγλου,Θανάσης Τσόδουλος,Μαρία Μαμούρη

Θεοδωρα Κουτρούμπα

Μάνια Σπαθή-Φαναρανάφτης

''ΦΑΝΑΡΑΝΑΦΤΗΣ: Καλημέρα!... Δηλαδή τώρα πια ο πλανήτης κάνει μια περιστροφή το λεπτό κι εγώ πρέπει ν’ ανάβω και να σβήνω το φανάρι κάθε εξήντα δευτερόλεπτα. Δε μου μένει καιρός να κοιμηθώ και να ξεκουραστώ. Το ανάβω και το σβήνω κάθε λεπτό.΄


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου